1. tammikuuta 2013

Retroa

Näin Lucy's Stash -blogissa ihan mun näköiset kynnet, nimittäin nämä! Tai oikeastaan vain etusormen ja keskisormen koristelut huutaa mun nimeä.. :D Pakkohan sitä oli sitten kokeilla toista koristelua heti, toistakin kokeilen kyllä myöhemmin kun nyt on niitä hex-glittereitäkin.

IMG_9346

Mulle tuli heti noista mun valitsemista väreistä mieleen retro! Ja itse kuviokin on retrohko pisteineen kaikkineen. Sininen lakka on ihana Bariellen Island Breeze, josta mulle tulee mieleen vedenalainen maailma. Harmaa on Misan Grey Matters. Sininen ja harmaa olisi varmaan sopinut paremmin toistepäin laitettuna(harmaa pohjalle ja sininen keskelle), mutta en jaksanut alkaa kerrostelemaan sinistä harmaan päälle enkä sotkemaan harmaata sinisen reunoille niin oli sitten laitettava näin päin. Lakkojen rajalle vielä mustalla China Glazen Liquid Leatherillä pisteet ja kynnet ovat valmiit!

IMG_9351

Sain muuten vihdoin hommattua kuvauspaikalle tumman taustan! Ostin Sinooperista mustan A3 -arkin ja teippasin sen seinään ja pöytään. :D Saa nähdä milloin kissat saa sen revittyä irti(muutaman päivän on jo pysynyt).. Hankin myös pullokuvia varten harmaan taustan. Sinooperissa oli myös hyvän näkösiä siveltimiä, joista pienin tarttui mukaan. Se on aavistuksen pienempi kuin mun nykyinen pienin sivellin(itse trimmattu), mutta saa nähdä onko sekään tarpeeksi pieni mun makuun..

10 kommenttia:

  1. hienot kynnet! ihana väriyhdistelmä :)
    pitää vielä kehua sun kuvia: tosi hyvänlaatuisia :)

    VastaaPoista
  2. Nää on kyllä kivat! Pitää koettaa itsekin joskus jotain vastaavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Kannattaa kokeilla, ihanan nopeat ja helpot oli tehdä! :D

      Poista
  3. Tosi kivat! Sulla on kyllä kiitettävästi kärsivällisyyttä dotting toolin kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aika huolettomasti mä yleensä pisteet teen ja jollain ihmeellä niistä tulee usein ihan hyviä.. :D Tosin mitä pienempää pistettä yrittää tehdä niin sitä vaikeampaa se ainakin mulle on, ja siks näissäkin kynsissä pisteet on niin isoja. :D

      Poista
  4. Tosi ihanat ja niin tasalaatuista työtä. Niinku sulla aina :).

    VastaaPoista
  5. Oi, onpas hauskat! :) Ja kiva väriyhdistelmä, kuten sulla monesti onkin lakkauksissa :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta :) Yritän aina etsiä vähän erikoisempia väriyhdistelmiä, väreillä leikkiminen on niin kivaa! :D

      Poista