14. tammikuuta 2013

Orvokkikynnet

Töpökynnet teki paluun, ja ai että mä taas tykkään näistä! Joku vois taikoo silleen ettei mun kynnet kasva tätä pidemmiksi, jookos? :) Söpöt kynnet piti tietenkin koristella söpösti, ja sitten muistin Nailed it! -blogin orvokkikynsituton jota mun on ollut tarkoitus kokeilla siitä asti kun kynnet ensimmäistä kertaa näin.

IMG_9447

Pohjalakkana on China Glazen persikkainen Peachy Keen, jonka sain vihdoin pois käyttämättömien lakkojen listalta. Listalla on myös Jessican Tangerine Dreamz, joka on lähes täydellinen dupe Peachy Keenille. Tangerine Dreamz on oikeastaan ollut kynsillä, mutta poistin ne ennen kuin olin saanut kynsiä kokonaan valmiiksi. En laske sitä kuitenkaan käytetyksi, joten se keikkuu vielä listalla. Käyttämättömien lakkojen listalla on muuten tällä hetkellä kolme lakkaa. Yleensä oon aika nopea testailemaan lakkoja, mutta syksyllä lista pääsi venähtämään koulukiireiden takia. Nyt kun oon saanut sen suurin piirtein tyhjennettyä niin kohta pitäisi taas tulla uusia lakkoja sitä pidentämään, nimittäin a-englandin aleostokset ja KBShimmerit. ♥ En malta odottaa niiden esittelyä!

IMG_9445

Takaisin tämänkertaisiin kynsiin! Orvokkeihin käytin violettina China Glazen Gothic Lolitaa, muut ovat akryylimaaleja. Valkoinen on Galeriaa, mutta kulta on Oumaxia, sillä se on vaan paras kulta mitä voi olla. Sen mä unohdinkin viimeksi sanoa kun akryylimaaleista puhuin.. Kultaisesta Oumaxista en ikinä luovu!

IMG_9448

Orvokit oli todella helppo tehdä dotting toolin avulla. Kannattaa katsoa tarkemmat ohjeet linkistä, jos nyt alkoi tehdä mieli omia orvokkikynsiä! Itse pelkäsin alussa että mulle tulee ongelmia tuon siveltimellä tehtävän osan kanssa, sillä mulla on ollut aina ongelmia tehdä tommosta "sottaista" jälkeä. Tykkään että kaikella on selvät rajat ja kaikki on siististi. Lopputuloksesta tuli kuitenkin mun mielestä aika hyvä, vaikka vielä ennen kultaisten pisteiden laittoa tuntui todella epävarmalta.

Nämä kynnet on ihanan tyttömäiset, ja mullahan harvoin on mitään kovinkaan tyttömäistä kynsillä. Seuraaviksi tyttömäisiksi kynsiksi ajattelin kokeilla Marimekon Unikko-kuosia, sitten kun tyttömäisyyskohtaus iskee taas.. ;D

14 kommenttia:

  1. Oi, suloiset! Hyvä esimerkki siitä että yksinkertaisella voi saada kaunista!

    VastaaPoista
  2. tosihyvin ovat onnistuneet! totahan voisi itsekin kokeilla, ohjeet ja kaikki tarjottu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tarvii ite mitään miettiä kun vaan katsoo ohjeista.. :D

      Poista
  3. tosi söpöt! ja toi peachy keen on aivan ihanan värinen, lähti just himotuslistalle! oon kyllä kateellinen nimittäin omalla "mustalla listalla" komeilee semmoset 65 lakkaa tällä hetkellä.. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, toi on jo aika paljon! :o Mulla käyttämättömien lakkojen luku on suurimmillaan ollut jotain 15 luokkaa muistaakseni.

      Poista
  4. Vitsi kuinka hienot, tulee niin kesäfiilis! Nämä täytyy testata ehdottoman pian.

    VastaaPoista
  5. Liian söpöt tälle planeetalle :3 Nyt tiedänkin, mitä lakkaan seuraavaksi... :D

    VastaaPoista