12. tammikuuta 2013

I'm With The Lifeguard

Varoitus, kirkkaita kuvia tulossa! :D Tänään esittelen teille China Glazen I'm With The Lifeguard -neonlakan.

IMG_9421

IWTL on hengästyttävän upea vihreä neonlakka. Ihastelin lakkaa koko ajan kun mulla oli nämä kynnet! Nämä China Glazen Summer Neons -kokoelman lakat peittävät mun mielestä todella hyvin kun ottaa huomioon että kyseessä on neonlakkoja. Näissä kynsissä lakkaa on kolme kerrosta. Lakan levittyvyyskin on täydellinen. Mulla on tästä kokoelmasta nyt neljä lakkaa(IWTL, Orange You Hot?, Sun-Kissed ja Flirty Tankini), mutta saatan hankkia vielä muutaman kokoelman punaisista(ehkä Surfin' For Boys ja Pink Plumeria).

IMG_9426

Muokatessa näitä kuvia mun silmissä alkoi tuntumaan oudolta sillä IWTL on vaan niin kirkas! Eli älkää tuijotelko kuvia kovin kauan.. :D

14 kommenttia:

  1. Just tovi sitten tilasin tuon lakan itselleni, ja onneksi tilasin. On nimittäin niin mahtavan värinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi tosiaan, tää on siistein vihreä neon minkä mä oon nähnyt!

      Poista
  2. No tässä on ainakin taatusti sellainen lakka ja sävy, joka ei ikinä tule päätymään mun kynsilleni :D Jo kuvia katsoessa sattuu silmiin!

    Kaunishan se on, ei sillä, mutta en osaa kuvitellakaan omille kynsilleni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Ite tykkään tosta kirkkaudesta, vaikka se välillä sattuukin silmiin.. :D

      Poista
  3. On kyllä aika krikas, mutta ihan kiva väri kuitenkin :)

    VastaaPoista
  4. Ooh, oon halunnut tommosen vihreän neonlakan! Tää vois olla potentiaalinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kannattaa tätä harkita! :)

      Poista
  5. En oikein itse osaisi käyttää tuollaista väriä, mutta on se vaan nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä semmonen lakka mitä jotkut ymmärrettävästi voi ujostella! Vihreä väri on erikoinen ja kun se on vielä niin kirkaskin..

      Poista