23. tammikuuta 2013

Cast A Spell

Heti alkuun pahoittelut blogihiljaisuudesta, se ei ollut millään tavoin suunniteltu! Tulikohan mulle joku ikäkriisi kun heti synttäreiden jälkeen blogi-innostus lopahti ihan täysin.. :D Täytin siis 17.1. 21v. Ei mulla vieläkään oikeastaan ole mitään kiinnostavaa kerrottavaa/näytettävää kynsistä, sillä olen ollut monta päivää tylsillä yksivärisillä kynsillä vaan.

Odottelen että pääsen testailemaan loputkin uusista glittereistä, mutta yhtiäkään glitterkynsiä en enää todellakaan poista ilman peel off aluslakkaa! Onneksi ihana Suvi diilaa mulle matkaltaan pari putelia. :) Niitä odotellessa pitää kyllä keksiä jotain muuta, ja on mulla jo pari ideaakin, mm. Spyro-kynnet on tekeillä. Oon viikon aikana innostunut pelaan vanhoja(PS1) Spyro-pelejä, ne vaan on niin parhaita! Aloitin viikko sitten myös lukemaan Harry Pottereita uudelleen, eli HP-kynnetkin tulee jossain vaiheessa taas tehtyä luultavasti. Harry Potterista pääsemmekin tämänkertaisiin kynsiin, joilla komeilee China Glazen Cast A Spell:

IMG_9535

Cast A Spell valikoitui kynsille siksi, että se oli käyttämätön lakka ja koska mulla oli kiire. Kiireen vuoksi en ehtinyt koristeluitakaan miettiä. Olin suunnitellut tälle lakalle etukäteen jotain erikoista lakkakaveria koristeluita varten, mutten enää muista mitä olin suunnitellut.. Harmi, sillä mun on yleensä tosi vaikea keksiä näin tummille lakoille koristeluita.

Tänään yritän vääntää Spyro-kynsiä, toivottavasti onnistuu! Suunnittelin eilen mitä missäkin kynnessä on, mutta lakat millä kynnet toteutan on vielä päättämättä.. Tänään odottelen myös Saksasta tilaamaani Lavera-pakettia saapuvaksi, eli loppuviikosta voitte odottaa myös sen paketin sisällön esittelyä.

Tähän loppuun laitan vielä linkin Hugo-kuviin, jos jotakuta kiinnostaa! Kannattaa katsoa myös gallerian muita kuvia, galleria on täynnä supersöpöjä aby-kuvia! ♥ Mun ottamia kissakuvia näette taas lähiaikoina, kunhan saan postauksen kirjoitettua. :)

2 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä upea lakka, siitä ei pääse mihinkään! Myin omani pois, kun se näytti niin samankaltaiselta kuin OPI Live And Let Die. Mutta jälkikäteen ajatellen olisin mieluummin luopunut OPIsta. Meh. :) No, tyhmä pää...

    Ja myöhästyneet onnittelut! Toivottavasti tuo ikäkriisi oli ihan vaan vitsi, sulla on ikää vielä NIIN vähän :D Ja täti-ihminen täältä kertoo, että vaikka se voi kuulostaa uskomattomalta (hah), niin elämä ei suinkaan lopu kolmeenkymppiin vaan päinvastoin muuttuu koko ajan paremmaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ehkä vähän petyin Cast A Spelliin, se ei ollu ihan niin hieno kun odotin sen olevan.. Mutta ihan nätti silti! :)

      Ja joo, ikäkriisi oli vitsi! :D

      Poista