5. tammikuuta 2013

Aura Angora

Bariellen Aura Angora on lakka, joka jakaa mielipiteitä. Sinapinkeltainen on sävynä sellainen jota joko rakastaa palavasti tai ei voi sietää ollenkaan. Mä oon ihan hulluna tähän sävyyn, ja tämä onkin jo toinen sinappilakka jonka omistan.

IMG_9361

Aura Angora peittää superhyvin, melkein yhdellä kerroksella, mutta laitoin varmuuden vuoksi kaksi. Päätin koristella kynnet pitkästä aikaa leimaamalla. Muistin sitten syksyllä tekemäni perhoskynnet ja päätin tehdä samanlaiset, mutta perhosten sijaan kukkaleimalla. Töpöttelin China Glazen Liquid Leatheriä erimuotoisiksi alueiksi. Leimasin kukkakuvion suurin piirtein mustan alueen päälle China Glazen Millenniumilla. Kuvio on Konadin laatasta m21. Nimettömän kynteen joutui kissankarva juuri kun olin laittanut päällyslakan, ja kun sitten vedin sen pois niin se suttasi kuvion. :(

Mitäs tykkäätte Aura Angorasta ja muista sinapinkeltaisista, HOT or NOT?

26 kommenttia:

  1. Mä en kestä sinapinkeltaisia :D Mutta ihanat koristelut! Ja kivasti, kun ei ole kaikki samassa kohdassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurin osa taitaa varmaan olla juuri tuota mieltä että sinapinkeltaset on hirveitä.. :D

      Poista
  2. tosihienot!! ja mä tykkään tosi paljon tosta sinapinkeltasesta lakasta! :O rakastan muutenkin sinappia omnom haha. toi on kyllä tosihyvä idea että töpöttelee lakkaa erimuotoisiksi alueiksi ja sitten leimaa päälle - uniikkia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun tekee kaikista kynsistä vähän erilaiset niin ei tarvii stressaa sitä että tuleeko ne kaikki leimat samaan kohtaan ja asentoon. Mä kun oon aika huono leimojen kohdistamisessa vielä..

      Ja mäkin tykkään sinapista, en vois syödä esim. grillimakkaraa ilman sitä! :D

      Poista
    2. mäkin oon (tosi)huono leimojen kohdistamisessa, ehkä voisin vähän copy cat tätä sun ideaa ja kokeilla sujuuko!
      mmmmm grillimakkara+sinappi ooh, kesä tule jo nii pääsee taas nauttimaan siitä herkusta!

      Poista
  3. Voouu! Tosi ihanat nämä! :) Vaikka mäkään en sinapinkeltaisen ystävä ole lainkaan... Sä osaat tehdä "rumistakin" väreistä kauniita! :D

    VastaaPoista
  4. Aivan upeat kynnet!:) itselle en ehkä sinapinkeltaista lakkaa ostaisi mutta varsinkin näillä koristeluilla näyttää upealta :)

    VastaaPoista
  5. Aivan upeat!:) Itselle en ehkä sinapinkeltaista lakkaa ostaisi mutta näillä koristeluilla näyttää kyllä tosi hienolta :)

    VastaaPoista
  6. Tosi hienot kynnet, vau!!! :)

    VastaaPoista
  7. Oi mä kyllä tykkään! Ihanan ruman kaunista :D

    VastaaPoista
  8. Tuota lakkaa yksinään en varmaan kestäisi omilla kynsillä katsella, mutta esimerkiksi juuri näin toimii kyllä hyvin, eikä sinappisuus häiritse kun siinä on jotain muutakin. Kivat koristelut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikähän siinä on että jotkin lakat näyttää paljon kivemmilta koristeluiden kanssa kuin yksinään..? o:

      Poista
  9. Kivalta näyttää toi lakka, ainaki sun kynsillä, tiiä sitte mikä olis lopullinen mielipide kun sais omille kynsille tuon väristä :D Ja aivan ihanat koristelut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, tää sävy ei välttämättä sovi kaikkien ihon sävyyn. Mä pidän kyllä semmosiakin sävyjä jotka ei sopiskaan mun ihon sävyyn ollenkaan.. :D

      Poista
  10. Loistava oivallus nuo koristelut, lakka saa aivan uuden ulottuvuuden. Kuin taidetta! :)

    VastaaPoista
  11. Oih, sinapin keltainen<3 mää tykkään ihan kympillä! Mulla on sinapinkeltainen pipokin!:D
    Ootko tilaillu noi bariellet nailsuppliesilta/td:ltä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on keltanen pipo, tosin ei sinapinkeltainen vaan semmonen kirkas keltanen(on siinä sinistäkin).. :D

      Bariellet on joo Nailsuppliesilta tilattu. :)

      Poista