9. joulukuuta 2012

Port-Folio

Color Clubin Port-Folio on erikoinen lakka. Se on duochrome, jossa duochrome ihan oikeasti näkyy muulloinkin kuin katsoessa kynsiä luonnottomista katselukulmista.

IMG_8809

Lakan violetti sävy on oikein nätti, mutta sitäkin upeampi on vihreä duochrome shimmer. Port-Folio levittyi ensimmäisellä kerroksella jotenkin hassusti mikä vähän ärsytti. Peittävyys oli kuitenkin hyvä ja toinen kerros riitti peittämään ensimmäisen kerroksen epätäydellisyydet.

Koristeluja ei tulisi mieleenkään laittaa näin kauniin ja erikoisen lakan päälle. Ei sen puoleen että olisin mitään keksinytkään, olin niin lumoutunut lakan kauneudesta.. :D Uskokaa pois, lakka on todella upea, mutta mä oon vaan ihan super huono kuvailemaan lakkoja ja sitä kuinka ihanilta ne mun mielestä näyttää. Tämä lakka pitää nähdä itse, sillä lakan upeutta on vaikea saada kameralla vangittua kaikessa loistossaan.

P.S. Ootteko huomanneet että muokkasin banneria vähän aikaa sitten? :) Ja vaihdoin linkkien värin vaaleanpunaisesta oranssiin. Oon myös suunnitellu vihdoin korjaavani postauksen otsikon fontin ja värin oikeaksi, se meinaan muuttuu suuresta vihreästä fontista pieneen harmaaseen kun sitä painaa etusivulla.. :/

6 kommenttia:

  1. Upean värinen lakka sekä aivan ihana tuo uusi banneri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Port-Folio on kyllä ihan superupea! :D Ja kiitos :)

      Poista
  2. kaunis lakka ! Olen tuota katsellut sillä silmällä jo jonkin aikaa. Mutta yritän nyt käyttää jo niitä olemassa olevia lakkoja. Niin helposti tulee hankittua uusia ja uusia. Tää harrastus on lähtenyt vähän lapasesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, koko ajan itsellekin kertyy uusia lakkoja. Ite en vielä edes yritä rajottaa ostelua, koen että mun kokoelma ei vielä on niin suuri ja kattava.. :D

      Poista
  3. Esitänpäs eriävän mielipiteen ja sanon, että mää en yhtään tykkää tämän lakan väristä. Jotenkin tuo väriyhdistelmä ei vaan toimi. Musta tuo violettivihreä näyttää äklöltä. Ei ole mun väri. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän kaikkia voi miellyttää. :) Ja varsinkin vihreä on semmonen sävy joka ei selvästikään oo kaikkien mieleen.. :D

      Poista