16. joulukuuta 2012

Max Factor Fantasy Fire

Max Factorin kulttimaineen saanut Fantasy Fire rantautui vihdoin Suomeen, ja totta kai sitä piti mennä heti hamstraamaan. Lakan kulttimaine tosin oli toissijainen syy lakan hankkimiseen, sillä lakka on myös upean värinen!

IMG_8984

Hamstrasin siis Sokokselta kolme 6ml pulloa tätä ihanuutta. Yksi pullo maksoi 6e, mikä on mun mielestä kyllä aika paljon ton kokoisesta lakasta. Lakka on kuitenkin halpa jos vertaa vaikka eBayn hintoihin. Jos kyseessä ei olisi näin upea lakka niin se jäisi varmasti hyllyyn tuollaisella hintalapulla..

IMG_8924

En käsitä mistä sain idean kerrostaa Fantasy Firen mustan päälle. Heti kun olin saanut mustan lakan kynsiin niin tajusin että joku violetti tai sininen olisi varmaan sopinut alle paljon paremmin.. Lakka näyttää kyllä ihan hyvältä mustankin lakan päällä, mutta se voisi näyttää paremmaltakin! Kynsillä on siis yksi kerros China Glazen Liquid Leatheriä ja yksi kerros Max Factorin Fantasy Fireä.

Ensi viikolla skippaan yhdet kynnet välistä ja postailen sen sijaan joulukynsiä! Ensin mun ei ollut tarkoitus tehdä joulukynsiä ollenkaan, mutta sitten tein vahingossa aika jouluiset kynnet. Sitten mun teki mieli tehdä toisetkin joulukynnet ja kolmannetkin ajattelin vielä tehdä.. :) Eli ensi viikolla tulossa ainakin kolmet joulukynnet.

15 kommenttia:

  1. Mä ehdin kanssa napata tätä yhden pullon, viimeksi kun Stockalla kävin niin oli loppu jo. En ole kynsille vielä ehtinyt kokeilla, mutta pullossa on ainakin upean värinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on käyny sit näköjään hyvä tuuri kun oon ehtiny hamstrata tätä ihan kolmen pullon verran.. :D

      Poista
  2. Ääh, mä en ala, meiltä ei löydy mistään tota. Oon yrittäny sitä ihan metsästämällä metsästää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi.. :( Mut kyllä sä sen vielä jostain löydät, viimeistään sitten kun tää pahin Fantasy Fire -villitys on mennyt ohi.. :D

      Poista
  3. Lahessa tapasin niitä Anttilasta koko rivin. En ostanut, ku oon kuullu villejä huhuja, että se ois tulossa joululahjaksi. =D

    VastaaPoista
  4. Mua niin nyppii ku tuota ei löydy täältä mistään ja se ois niiin ihana et ois pakko saada :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että löytäisit lakan vielä jostain! :)

      Poista
  5. Kaipas munkin täytyy sit katsastaa löytyykö tuota meiltä päin, kun sitä on niin hehkutettu :D Ja onhan se nätti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nätti se tosiaan on, harmi kun en esitellyt lakkaa parhaimmillaan.. :/

      Poista
  6. Oi on kyllä upea!(: Saa nähdä viitsinkö ostaa kun on aika hintava kokoonsa nähden:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä sitä nyt ainakin yhden pullon viitsii ostaa! ;)

      Poista
  7. Kävin tänään keskustan stockalla ja siellä oli täysi rivi niitä, hamstrasin pari putelia koska oli niin upee lakka ja liian pieni pullo.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kassatädit on varmaan ihmeissään kun yhtäkkiä kaikki ostaa monta kappaletta samaa lakkaa.. :D

      Poista
    2. Onneksi menee joulun piikkiin et ostais muka lahjaksi.:D On kyllä säälittävän pieni lakkapullo, varmaan kaks kertaa vaan pystyy lakkaamaan yhdestä.

      Poista
    3. Kannattaa laittaa tota jonkin muun lakan päälle, muuten saa laittaa miljoona kerrosta jos haluu vähänkään peittävän tuloksen.. :D

      Poista