18. marraskuuta 2012

Orly Fowl Play

Orlyn Fowl Play seuraavaksi kokeilussa. Päätin lakata Fowl Playn jonkun samantyyppisen tumman lakan päälle, ja uusista lakoista löytyi tarkoitukseen sopiva OPI Every Month Is Oktoberfest.

IMG_8750

Alla siis kaksi kerrosta OPIa, jonka päällä yksi kerros Orlya. Oon ihan sanaton, Fowl Play on niin upea! Fowl Playssa on mm. sinistä glitteriä ja flakie-hippusia. Tykkään erityisesti sinisestä glitteristä, se kiinnittää mun huomion ensimmäisenä. En raaskinut koristella näitä mitenkään kun lakka on itsessäänkin jo niin kaunis.

IMG_8737

Tässä vielä OPIn Every Month Is Oktoberfest yksinään. Tämäkin lakka on oikein kaunis ja tuo oman lisänsä Fowl Playn taustalle. Tätä yhdistelmää käytän varmasti vielä joskus uudelleen!

18 kommenttia:

  1. Oih, kuinka upea tuo Orly!! Tahtoo :DD
    On tuo Opikin kyllä kaunis :))
    Ja täytyy sanoa, että erittäin kauniin muotoiset kynnet! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Ite en ole ihan täysin tyytyväinen kynsien muotoon, varsinkaan nyt kun kynnet on päässeet venähtämään vähän liian pitkiksi..

      Poista
  2. vaarallista tämä blogien lukeminen ! Nyt mä haluan nuo molemmat lakat. Toki olen niitä aikaisemmin harkinnut,mutta nyt mielitekoni vain voimistuvat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogit on tosiaan petollisia, mulle käy myös usein noin.. :D

      Poista
  3. Huh, oon nähnyt muutamia swatcheja jo tosta Every Month Is Oktoberfestistä kokematta mitään erityisiä tuntemuksia, mutta NYT SE ISKI! Niin hieno lakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi nätti, ja usko mua kun sanon että tää mun kuva ei tee sille oikeutta! Eli se on livenä vielä ihanampi. :)

      Poista
  4. Oi miten ihana :) Luen vaan nimen kokoajan Foreplay :D hahahahaha :S

    VastaaPoista
  5. Fowl Play on mun kynsilakkojen top 5:ssa, no question about it. Se on aivan järjettömän nätti lakka, mutta eka kerralla kun käytin sitä, en tajunnut laittaa alle jotain muuta tummaa, ja meinasi mennä hermot kun se vaati aikamoisen kerrostamisen. Sittemmin onneksi oivalsin saman minkä sinäkin ja nyt tajuan laittaa sitä tumman lakan päälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tumman lakan päälle laittaminen on suositeltavaa Fowl Playn kanssa! :D Ja mun mielestä se myös näyttää jotenkin paremmalta tumman päällä kuin yksistään.. :)

      Poista
  6. AAAAAAAAAAA ma tahtoa toi viinin puna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulkaa joku päivä kylään niin voin lakata :)

      Poista